Ο Afragos.gr αποτελεί ηλεκτρονικό ιστολόγιο Ειδησεογραφίας, Ταξιδιού και Κοινωνικής Δικτύωσης. Επίσης προσφέρει ένα πλουραλιστικό δημόσιο βήμα προβληματισμού και ανάλυσης, αλλά και ειδήσεις, επιλεγμένες από ένα ευρύ δίκτυο πηγών, για τα σημαντικά πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας.

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ-ΜΑΧΙΕΣ

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Βιογραφικό Γ. Παλαιολόγου

Ποιος Είμαι.
Κατάγομαι από την Καλλονή, Λέσβου και την Ελάτεια, Φθιώτιδας.
Είμαι Καθηγητής Πανεπιστημίου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση, τις μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις και τον τουρισμό.
Έχω εργαστεί σε πολλά Πανεπιστήμια του κόσμου (Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία και Λατινική Αμερική) αλλά και στο Deree (Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος).
Είμαι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων και ΦΑ. με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στην Επιχειρηματικότητα με αρκετές επιστημονικές δημοσιεύσεις
Έχω εργαστεί επίσης στην Γενική Διεύθυνση Χ (Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πληροφοριών) της Επιτροπής της ΕΕ και στο ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες.
Είμαι ο πρώτος Έλληνας φοιτητής που μετείχε στο πρόγραμμα ERASMUS και μετέπειτα για 8 χρόνια πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Νέων (EUPES) και προτάθηκα για το βραβείο ERASMUS.
Έχω συγγράψει τον πρώτο οδηγό ευρωπαϊκών προγραμμάτων στην Ελλάδα.

Η Οικογένεια μου και η Πολιτικοκοινωνική μου δράση

Ο πατέρας μου ήταν ο γνωστός ιατρός Τιμολέων που διετέλεσε πρόεδρος των Ιατρικού, Κυνηγετικού και Γυμναστικού-Αθλητικού(ΓΑΣ) Συλλόγων αλλά και Νομαρχιακός σύμβουλος Λέσβου.
Η μητέρα μου Μαρία είναι από τις πρώτες γυναικείες υποψήφιες βουλευτές στην Ελλάδα με την ΝΔ (1985-1993) ενώ είναι κόρη του αειμνήστου Λάμπρου Δημακίδη, Δημάρχου Ελάτειας, Φθιώτιδας.
Η αδελφή μου Ερατώ είναι Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, και τέως Διδάσκουσα στο Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο.
Έχω δύο τέκνα από την τ. σύζυγο μου Αθανασία από την Κρήτη(Χανιά)
Από τα φοιτητικά χρόνια είμαι πολιτικοποιημένος με αξίες των Ευρωπαίων Κεντρώων Δημοκρατών και συμμετέχω ενεργά στα πολιτικά δρώμενα
Έχω διατελέσει πανελληνιονίκης στίβου(60-100 μ.) και έχω συμμετάσχει σε εθνικές κατηγορίες στα Basket, Handball, Volley.

Τι Ονειρεύομαι  για την Ευρώπη και τους Έλληνες
Η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερη Δημοκρατία και λύσεις για τα Μεταναστευτικό και Οικονομία.
Οι Ευρωβουλευτές πρέπει να γνωρίζουν την Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια λειτουργία, και να παρεμβαίνουν για τα Εθνικά θέματα.
Πιστεύω στην Πολιτισμική Δημιουργία, στο ελάχιστο κράτος και στην ελάχιστη παγκοσμιοποίηση.
Ονειρεύομαι την Ευρώπη των Εθνών και όχι του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.
Η Ευρώπη πρέπει να παραμείνει Χριστιανική, χωρίς αλλοιώσεις της θρησκευτικής κουλτούρας και με σεβασμό στις άλλες Θρησκείες.
Τέλος θα αγωνιστώ για τα δίκαια της Ελλάδος και των Ελλήνων στα πλαίσια της ενωμένης Ευρώπης και θα διεκδικήσω την αλήθεια για την Μακεδονία μας.

Ευρωπαίοι Δημοκράτες –Ένωση Κεντρώων
Η Ένωση Κεντρώων είναι μέλος της πολιτικής ομάδας Ευρωπαίοι Δημοκράτες(EDP) που στην τρίτη πολιτική συμμαχία της Ευρώπης την Συμμαχία Φιλελεύθερων και Δημοκρατών(ALDE), και κατάφερε να επιβάλλει την δήλωση για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας στα ίδιο το κείμενο της Διακήρυξης του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος για τις Ευρωεκλογές στην Λιουμπλιάνα (Απρίλιος 2019).
Τα πολιτικά κόμματα που κυριάρχησαν στην ευρωπαϊκή σκηνή τις τελευταίες δεκαετίες δεν είναι πλέον σε θέση να ξαναζωντανέψουν τον τρομερό ευρωπαϊκό παλμό που οι ιδρυτές – πατέρες της Ευρώπης κατόρθωσαν να δημιουργήσουν.
Τα κόμματα αυτά έχουν πια βαρύνει και έχουν απογοητεύσει τους πολίτες. Το χάσμα μεταξύ των πολιτών και των ευρωπαϊκών θεσμών μεγαλώνει σταθερά, ενώ οι ευρωπαϊκές πολιτικές είναι πολύ συχνά ανεπαρκείς ή ατελείς.

Τι θα κάνω αν εκλεγώ?
Θα εργαστώ μαζί με την πολιτική ομάδα που ανήκω για:
Ενδυνάμωση και Μεταρρύθμιση της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) με προτεραιότητα την διατροφική αυτάρκεια.
Σύσταση Ευρωπαϊκής Ακτοφυλακής αρμόδιας για τον έλεγχο των θαλασσίων συνόρων της Ε.Ε.
Μεγαλύτερη εμπλοκή των πολιτών στην οικοδόμηση των ευρωπαϊκών θεσμών
Προαγωγή της πολιτιστικής και γλωσσικής διαφοροποίησης που αποτελεί τον πλούτο της ηπείρου μας, της ιστορίας μας, των πόλεων και των περιφερειών μας. Αυτά μας κάνουν Ευρωπαίους.
Πολιτική ενοποίηση της περιοχής του ευρώ. Δεν μπορεί να υπάρξει οικονομική σύγκλιση χωρίς κοινή πολιτική εξουσία.

Πως μπορείτε να με υποστηρίξετε.
Ενημερώνοντας τους φίλους σας για την υποψηφιότητα μου.
Παρακολουθώντας τις αναρτήσεις μου στα Social Media και μοιράζοντας με τους φίλους σας.
Μετέχοντας στις Διαδικτυακές τηλεμαχίες που έχω οργανώσει.
Επικοινωνώντας τα τοπικά και ειδικά ζητήματα μαζί μου.
Τέλος την ημέρα των εκλογών:
 α. Επιλέγετε το ψηφοδέλτιο της Ένωσης Κεντρώων και
 β. βάζετε σταυρό στο όνομα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου